مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است

«کرمپور» با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس است گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور این مرز بوم از جان مال خود برای حفظ خاک ایران گذشتند.
کد خبر: ۴۷۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ - 19September 2021

یکی از رسالت های اداره کل فرهنگ و ارشاد توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «فاطمه کرمپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در دیدار با سرهنگ «غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب ما بنای آن فرهنگی بود که نشان می‌دهد که جای کار بیشتری دارد. ما در زیرساخت‌های فرهنگی ضعیف هستیم.

وی گفت: بنای انقلاب ما بر پایه توسعه و ترویج فرهنگ و هنر نهاده شده که نشان از دینی بودن انقلاب ماست. هم افزایی و همگرایی مسئولین استانی بود که استان بوشهر توانست عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران در سال 1400  را کسب کند.

کرمپور ادامه داد: یکی از رسالت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس است که نمونه این ایثارگری‌ها را در کنترل شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم. باید آینده گان از ایثار و از خودگذشتگی این نسل در این شرایط مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها