فرماندار ویژه شهرستان زابل:

می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را با تولید محتوا در نسل جوان پرورش داد

«‌ارجمندی» گفت:‌ می‌توان با تولید محتوا، چاپ کتاب، نقاشی و از این دست کارها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان و جدید پرورش داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 19September 2021

با تولید محتوا میتوان فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان پرورش دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان زابل با موضوع دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

در این جلسه «عباسعلی ارجمندی» معاون‌ ‌استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه انقلابی را باید ما انجام دهیم اگر می‌خواهیم همین اقتدار، بزرگی و عظمت برای ایران بماند باید ترویج فرهنگ عاشورا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهیم.

ارجمندی ادامه داد: بعضی جاها می توان با تولید محتوا، چاپ کتاب، نقاشی و از این دست کارها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان و جدید پرورش داد.

فرماندار ویژه شهرستان زابل افزود: اهمیت بزرگی و عظمت دفاع مقدس و فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی را حتی دشمنان ما فهمیدند آمریکای جهانخوار آیا فقط به خاطر اینکه یک نفر نباشد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به شهادت می‌رساند!؟ خیر سردار سلیمانی، جمهوری اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس اینقدر حقارت برای دشمنان ما ایجاد کرده بود که نمی توانستند بیش از این در منطقه و جهان تحقیر شوند و به واسطه این موضوع بود که فرزند جمهوری اسلامی ایران و فرزند امام و رهبری،حاج قاسم سلیمانی حقارت آمریکا را در منطقه به همه نشان داده بود و چون آن‌ها نمی‌خواستند بیش از این تحقیر شوند دست به چنین جنایتی زدند و سردار دلها را به شهادت رساندند.

ارجمندی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس تمام کشورهای جهان پشت صدام در آمدند ولی در طول این دوران نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را جدا کنند چیزی که در دوران گذشته در کشور ما بارها و بارها اتفاق افتاده بود.

وی در پایان بر لزوم همکاری جهت هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های این هفته تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار