مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله:

اجلاسیه تخصصی نماز توسط سپاه «روح‌الله» استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «عبدی» گفت: اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله» در آذر سال جاری برگزار خواهد شد که قبل از اجلاسیه اصلی، در کلیه شهرستان‌ها همایش تخصصی نماز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ - 19September 2021

اجلاسیه تخصصی نماز توسط سپاه «روح‌الله» استان مرکزی برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، در نشست هماهنگی اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله»، اظهار داشت: نماز یکی از نعمات بزرگ الهی و بهترین وسیله برای پالایش و تقویت معنویت است و انسان می‌تواند با نماز سلامت روحی و روانی خود را تقویت کند و خود را از چالش‌ها و آسیب‌ها دور سازد.

وی افزود: نقش نماز به‌عنوان ستون دین و معیار اساسی سنجش اعمال، در اعتلای معنویت و تعالی‌بخشی روحی و فراهم‌سازی بستر‌های شکوفایی معنوی در میان کارکنان سپاه، نقشی بی‌دلیل و ممتاز است.

عبدی گفت: تلاش برای فراهم‌سازی بستر‌های اقامه مطلوب نماز، آکنده از اشتیاق و سرشار از معرفت زمینه‌ای را فراهم می‌سازد تا همگان بتوانند از نماز به‌عنوان معجون شفابخش، آرامش و اطمینانی را که شرط اصلی موفقیت در همه عرصه‌های زندگی است، حاصل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه «روح‌الله» استان مرکزی بیان کرد: یکی از راهکار‌های مهم این بسترسازی، برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله» است و برپایی همایش‌ها در ذیل این اجلاسیه با محوریت نماز، فرصتی برای تقویت باور‌ها و معرفی ارزش‌های نماز است تا ضمن ایجاد انگیزه در میان کارکنان، حساسیت بیشتری در بین متولیان این امر برای توسعه فرهنگ نورانی نماز در سپاه ایجاد کند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی توجه به مسجد و نماز است و اقامه نماز از اهمیت بسیاری برخوردار و اقامه نماز در سپاه یک اولویت مهم است.

عبدی گفت: یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه، تبیین منزلت و اهمیت نماز برای نسل جوان است که باید از کلیه ظرفیت‌های موجود استفاده شود و برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله» فرصتی ارزشمند در این راستاست.

وی ادامه داد: خوشبختانه سپاه در طول این سال‌ها، موفقیت‌های چشمگیری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و متعالی نماز داشته است که باید ادامه‌دار باشد و امسال باید در ذیل اجلاسیه نماز سپاه «روح‌الله»، کمیته‌های تخصصی تشکیل شود و یکی از کمیته‌های لازم، کمیته «تولید محتوا» است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه «روح‌الله» استان مرکزی اظهار داشت: تقویت فرهنگ نورانی نماز نیازمند نهضت تولید محتوای کیفی و کمی است و ظرفیت‌های بسیاری در سطح بسیج و استان وجود دارد که می‌توان در راستای تبیین اهمیت و منزلت نماز به‌کارگیری کرد.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت معنویت و ایجاد اقتدار معنوی در سپاه، کلیه همایش‌های و اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله» با شعار «نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» برگزار خواهند شد.

عبدی بیان کرد: تقویت قدرت معنوی و معنویت‌بخشی به کارکنان سپاه و تلاش برای فعال نمودن ظرفیت‌های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در سپاه برای ترویج فرهنگ نورانی نماز، از مهم‌ترین اهداف اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله» است.

وی یادآور شد: تجربیات ارزشمند، ساختار و سازمان کنگره شهدای استان مرکزی بسیار می‌تواند در راستای تقویت فرهنگ نورانی نماز مورد استفاده قرار گیرد و به‌کارگیری ظرفیت‌های کارگروه‌های تخصصی کنگره یک ضرورت مهم است.

عبدی گفت: اجلاسیه تخصصی نماز سپاه «روح‌الله» در آذر سال جاری برگزار خواهد شد که قبل از اجلاسیه اصلی، در کلیه شهرستان‌ها همایش تخصصی نماز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است فراخوان نهضت تولید محتوا در راستای تولید محتوای فاخر برای این اجلاسیه، در سریع‌ترین فرصت منتشر شود و کلیه آثار نخبگان و فعالین فرهنگی به دبیرخانه مرکزی واقع در سپاه «روح‌الله» ارسال شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار