نویسنده کتاب «حرم‌داران نور» خبر داد؛

رونمایی از کتاب «طلایه‌داران نور» ویژه شهدای دانشگاه پیام نور در بوشهر

«شاعری» گفت: کتاب «طلایه‌داران نور» ویژه شهدای امنیت، ترور، حادثه منا و شهدای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه پیام نور است که همزمان با هفته دفاع مقدس در کنگره ۷۳ شهید دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳ - 20September 2021

رونمایی از کتاب «طلایه‌داران نور» ویژه شهدای دانشگاه پیام نور در بوشهر«زهرا شاعری» نویسنده کتاب «حرم‌داران نور» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: کتاب «طلایه‌داران نور» ویژه شهدای امنیت، ترور و شهدای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه پیام نور است که همزمان با هفته دفاع مقدس در کنگره ۷۳ دانشجوی شهید دانشگاه پیام نور کشور رونمایی خواهد شد.

وی گفت: این کتاب به سفارش معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور و مشارکت دانشگاه پیام نور استان بوشهر و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تدوین شده است.

شاعری با بیان اینکه کتاب «حرم‌داران نور» به معرفی ۳۹ شهید از ۱۷ دانشگاه پیام نور کشور پرداخته است، خاطرنشان کرد: این کتاب با تعداد صفحات ۲۷۴ توسط انتشارات «صریر» به چاپ رسیده است و یکم مهر در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار