دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین:

صهیونیست‌ها را با ضربات بیش‌تر غافلگیر خواهیم کرد

النخاله در واکنش به بازداشت آخرین اسرای فلسطینی عملیات تونل آزادی از زندان جلبوع، تاکید کرد که مقاومت از جنین تا غزه دشمن را با ضربات و عملیات بیش‌تر غافلگیر خواهد کرد.
کد خبر: ۴۷۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ - 19September 2021

صهیونیست‌ها را با ضربات بیش‌تر غافلگیر خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه به دنبال بازداشت آخرین اسرای عملیات تونل آزادی نامه‌ای را خطاب به آن‌ها صادر کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، در این نامه آمده است:‌ ای برادران قهرمان گردان آزادی، گردان جنین، شما درخشیدید و مردم فلسطین هم قدرتمندانه به پا خاستند.

النخاله افزود: شما شش مرد ملت فلسطین را متحد کردید و امت اسلامی و ازادگان جهان پشت شما هستند. عشق شما به آزادی و فلسطین بزرگ‌تر از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دشمن بود. شما شش مرد از قد و امت همه مردان بلندترید.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شما آنچه را که ممکن بود انجام دادید و بنابراین نماد‌های آزادی و نماد‌های فلسطین بودید.

وی افزود:دشمن هر کاری کند شما آزادگانی هستید که با عملیات خود پرچم آزادی را در مواجهه با رژیم اشغالگر برافراشتید و شما به اوج شکوه رسیدید. آزادی را که می‌خواستید به دست آوردید و با وجود بازداشت مجدد روز‌های ما را روشن‌تر و امیدوارتر کردید.

النخاله بر تلاش مقاومت برای آزادی قهرمانان گردان جنین و دیگر اسرای فلسطین تاکید کرد و گفت: آزادی بار دیگر در انتظار شماست. پشت شما مقاومت و مقاومتی از جنین تا غزه است.

النخاله خطاب به همه اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر گفت: ما به مردان جهاد اسلامی در بازداشتگاه‌های دشمن هم درود می‌فرستیم، کسانی که با سرکوبگری‌های دشمن با همه قدرت و شجاعت روبه رو می‌شوند. هیچ واژه‌ای در خور آن‌ها و شجاعت آن‌ها نیست و اندوه برای کسانی که آن‌ها را تنها گذاشتند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان، دشمن را با حملات و عملیات بیشتر تهدید کرد و گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم که پیش برویم و خود را برای نبردی دیگر آماده کنیم و دشمنان را در هر زمان و هر مکان غافلگیر خواهیم کرد. خداوند متعال می‌فرماید: «فلا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین».

شش اسیر فلسطینی در پانزدهم شهریور ماه موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و بنا به گزارش‌ها بیش از ۳۰ میلیون دلار برای این عملیات جستجو خرج کرد.

چهار اسیر دیگر یعنی «محمد العارضه»، «محمود العارضه»، «زکریا زبیدی» و «یعقوب القادری» در اواخر هفته گذشته بازداشت شدند.

بامداد امروز (یکشنبه) نیز، شمار زیادی از نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین حمله کردند و با فلسطینی‌های ساکن این اردوگاه درگیر شدند و در نهایت «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» را که سیزده روز قبل به همراه چهار اسیر فلسطینی دیگر، از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند، دستگیر کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها