پس از بازداشت آخرین اسرای عملیات تونل آزادی صورت گرفت؛

درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر «جنین»

به دنبال وقوع درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر «جنین» واقع در کرانه باختری چند فلسطینی به شدت زخمی شدند.
کد خبر: ۴۷۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ - 20September 2021

درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهر «جنین» روی داده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، پس از دستگیری آخرین اسرای عملیات «تونل آزادی» در شهر جنین واقع در کرانه باختری، بامداد امروز درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در این شهر به راه افتاد.

بر اساس این گزارش، مردم فلسطین که به شدت از بازداشت مجدد آخرین اسرای عملیات تونل آزادی خشمگین هستند، با صهیونیست‌ها در جنین درگیر شدند. منابع رسانه‌ای اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی و بمب‌های صوتی علیه فلسطینیان استفاده کرده‌اند.

شاهدان عینی اعلام کردند که به دنبال درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها چند فلسطینی در جنین زخمی شدند. برخی منابع حال شماری از فلسطینیان منتقل شده به بیمارستان را وخیم گزارش کردند.

بامداد روز گذشته رسانه‌ها از بازداشت آخرین اسرای فلسطینی دیگر عملیات فرار از زندان جلبوع خبر دادند. این رسانه‌ها اعلام کردند که «ایهم کممجی» و «مناضل نفیعات» دو اسیر دیگر عملیات فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع در یورش نظامیان صهیونیست به محله شرقی شهر جنین بازداشت شده‌اند. از سوی دیگر، رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که به نظامیان این رژیم طی بازداشت این دو اسیر فلسطینی آسیبی نرسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که دو اسیر فلسطینی دیگر عملیات جلبوع در شهر جنین بازداشت شده‌اند و در قید حیات هستند و از آن‌ها بازجویی به عمل خواهد آمد. این در حالی است که «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به بازداشت آخرین اسرای تونل آزادی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تأکید کرد که با بازداشت این اسرا، واقعیت دستخوش تغییر نخواهد شد.

وی گفت: علیرغم بازداشت مجدد قهرمانان تونل آزادی، عملیات فرار آن‌ها از زندان برای همیشه دلیلی قاطع بر پوشالی بودن امنیت دشمن صهیونیستی و ناتوانی این رژیم در برابر عزم و اراده مبارزان فلسطینی خواهد بود. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: آنچه این شش اسیر انجام دادند، یک اقدام جهادی و قهرمانانه و دستاوردی بزرگ بود که مردم فلسطین هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار