در تماس با فرمانده ناجا ابراز شد؛

تقدیر وزیر کشور از اقدام هوشمندانه پلیس ۱۱۰ قم/ تاکید بر تقویت جایگاه ناجا در افکار عمومی

وزیر کشور در تماس با فرمانده ناجا با تقدیر از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس ۱۱۰ قم درمواجهه با تماس و درخواست کمک یکی از هم وطنان، از فرمانده ناجا خواست تا مأمور پاسخگو مورد تقدیر قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۷۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ - 20September 2021

تقدیر وزیر کشور از اقدام هوشمندانه پلیس ۱۱۰ قم/ تاکید بر تقویت جایگاه ناجا در افکار عمومیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، احمد وحیدی وزیر کشور با تاکید بر ضرورت تقویت بیشتر جایگاه نیروی انتظامی در افکار عمومی، اظهار داشت: نیروی انتظامی پناهگاه و ملجا امن و مطمئن مردم است.

وحیدی با اشاره به اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم اعتماد آفرین باشد؛ تصریح کرد: باید با تقویت حرکت‌های اعتماد ساز و امید آفرین، جایگاه این سازمان مهم در کشور نزد مردم عزیز ایران تقویت شود.

در پی تماس یک هموطن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم، در قالب سفارش غذا که به منظور درخواست کمک صورت گرفت، هوشیاری مأمور پلیس باعث شد تا با درخواست پاسخ «بله-خیر» از شخص تماس گیرنده و آگاهی از مزاحمت ایجاد شده برای وی، بلافاصله موضوع به مأموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و با حضور سریع پلیس در محل، شخص مزاحم دستگیر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار