سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی (‌ره) خبر داد؛

برگزاری هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا با حضور وزیر بهداشت در یزد

«سلمانی» از برگزاری هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا، با محوریت گام دوم انقلاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و با حضور وزیر بهداشت در یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ - 20September 2021

«ابراهیم سلمانی» رئیس روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی (‌ره) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از برگزاری هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و با حضور وزیر بهداشت در یزد خبر داد و اظهار داشت: این کنگره ۳۱ شهریور و اول مهرماه جاری، با محوریت «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره کشوری طی دو روز و به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سلمانی ادامه داد: هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا در چهار پنل تخصصی برگزار خواهد شد. موضوعات علمی و پژوهشی، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب؛ از پنل‌های تخصصی مطرح شده است که به صورت مجازی در سالن دانشکده بهداشت است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد اذعان داشت: در پنل تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

وی بیان کرد: مراسم افتتاحیه به صورت مجازی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب پنل آغاز و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان کشوری و استانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن همایش‌های پردیس بین الملل برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا با حضور وزیر بهداشت در یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها