همزمان با سراسر کشور؛

۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان‌ جنوبی تجلیل شدند

آیین تجلیل و تکریم از ۵۰۰ پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خراسان‌ جنوبی همزمان با سراسر کشور طی ارتباط تصویری با رئیس‌ جمهور برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ - 21September 2021

تجلیل از ۴۱ پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان‌جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیین تجلیل و تکریم از ۵۰۰ پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خراسان‌ جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم در بیرجند با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های داع مقدس خراسان‌ جنوبی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس از شش هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان‌ جنوبی تجلیل به عمل خواهد آمد که امروز (سه‌شنبه) ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان‌ جنوبی تجلیل به عمل آمد و تجلیل از مابقی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تا پایان سال انجام خواهد شد.

طی این مراسم از نماهنگ قهرمان قصه، ۱۵ اینفوگرافیک مرتبط با یادمان شهدا و شهدای گمنام استان، هشت عنوان کتاب مکتوب حوزه دفاع مقدس و پنج عنوان کتاب صوتی، اینفوگرافی شهدا و مجموعه شناسنامه شهدا برای اولین بار در خراسان‌جنوبی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار