مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد؛

تجلیل از ۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در اصفهان

سرهنگ «رضایی» با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان اصفهان، گفت: در شهر اصفهان، در خدمت بیش از ۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت هستیم.
کد خبر: ۴۷۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 21September 2021

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خانه دوم پیشکسوتان دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان اصفهان که در راستای همایش ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: در شهر اصفهان، در خدمت بیش از ۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت هستیم و آرزو می‌کنیم که با ایجاد شرایط مناسب و ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا، بتوانیم محضر همه این بزرگواران باشیم.

وی افزود: شهدا ستارگان درخشان آسمان شهر و کشور ما هستند و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز گنجینه‌ها و دُر گران‌بهایی هستند که در جامعه، بین مردم و در کوچه و پس کوچه‌های شهرها زندگی می‌کنند.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: این عزیزان در نوجوانی و جوانی سینه خود را سپر کردند و در مقابل دشمنان ایران و اسلام ایستادند و تا مرز شهادت از خودشان ایثارگری نشان دادند و اکنون هم بعد از ۴ دهه همچنان در خدمت ما و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در عرصه‌های مختلف جهاد نیز همچنان خدمت می‌کنند.

وی با بیان این‌که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان این افتخار را دارد که در خدمت خانواده‌های معزز شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس است، گفت: حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در این اداره‌کل می‌تواند در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مؤثر باشد و آثار و برکات این حضور موجب ایجاد محتوا‌های مناسب و انتقال این ارزش‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار