پخش ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس از رادیو نمایش

ویژه‌برنامه‌ها و نمایش‌های رادیویی هفته دفاع مقدس از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ - 21September 2021

پخش ویژه برنامه‌های دفاع مقدس از رادیو نمایشبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه برنامه «پلاک» از فردا (چهارشنبه) ساعت ۹ صبح روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. این برنامه به نویسندگی سهیلا خدادادی، تهیه کنندگی محسن جواهری و گویندگی نگین خواجه نصیر به روایت ایثار و فداکاری جوانان این مرزوبوم می‌پردازد.

برنامه رادیویی «جعبه موسیقی» نیز به همین مناسبت روز‌های چهارشنبه ۳۱ شهریور، شنبه سوم و یکشنبه چهارم مهر، موسیقی سه فیلم «جایی برای زندگی»، «به نام پدر» و «سفر به چزابه» را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و گویندگی شهین نجف زاده ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین نمایش رادیویی «کانال کمیل» در دو قسمت، روز‌های پنجشنبه و جمعه اول و دوم مهر ساعت ۳:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی بر اساس اثری با همین نام به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین توسط ایوب آقاخانی تنظیم رادیویی و کارگردانی شده و داستان آن درباره مهندسی است که در یک کانال به نام کمیل به دنبال تفحص شهدا است. در این نمایش رادیویی نورالدین جوادیان، محمد رضاعلی، کرامت رودساز، محمد آقامحمدی و احمد هاشمی به ایفای نقش می‌پردازند و ژاله محمدعلی تهیه کنندگی، نرگس موسی پور افکتوری و محمدرضا محتشمی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

ویژه برنامه «روایت یک حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس، به مدت یک هفته از روز چهارشنبه سی و یکم شهریور، ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. در این برنامه با مصاحبه‌هایی کوتاه با فرماندهان دفاع مقدس، روایت‌هایی از زبان این فرماندهان برای نسل جدید بازگو می‌شود.

لیلا علاقه‌مند نویسنده و گزارشگر و انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه رادیویی هستند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها