پیام ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق به مناسبت هفته دفاع مقدس

«امیر آذریان» در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

گرامی می‌دارم آغاز هفته دفاع مقدس را که تجلی عشق است و ایثار و حماسه‌ای که ملت ایران در تاریخ بشر از ایستادگی و مقاومت خود در برابر استکبار به یادگار گذاشتند.

ملت ایران و نیرو‌های نظامی کشور با تمسک به سیره انبیا و مکتب امام حسین (ع) در دفاع مقدس نشان دادند که تا پای جان بر سر آرمان‌های خود می‌مانند و با تقدیم شهدای گلگون کفن خاک و ناموس خود را حفظ کردند.

جنگ تحمیلی توطئه‌ای بود تا با ایجاد درگیری در میان دو کشور همسایه اسلام و انقلاب اسلامی را به حاشیه برانند و صدای حق‌خواهی و آزادی‌خواهی ایران اسلامی را که در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب در جهان توسعه پیدا کرده بود را از بین ببرند اما جوانان این مرز و بوم نشان دادند که بر سر عهد خود و آرمان‌های انقلاب می‌مانند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در زمین، آسمان و آب‌های این سرزمین حضوری پرقدرت داشت. صیادها ، شیرودی‌ها ، کشوری‌ها ، عباس دوران‎ها و بابایی‌ها را تقدیم ثبات و امنیت این کشور کرده و تا به امروز حضور پرقدرت در عرصه دفاع از امنیت مرز‌های این کشور ایفا کرده است و امروز هم در اوج اقتدار آماده مقابله با هرگونه تهدیدی علیه ملت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های عزیزشان، آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم عزیز ایران تبریک می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی نظام اسلامی و ایران عزیزمان را خواستارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار