مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، عزت نظام اسلامی را به‌همراه خواهد داشت

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با تمسک به دین و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و قداست‌ها به مرحله‌ بالایی از رشد رسیده که در سایه آن عزت و صلابت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته است لذا باید از این عزت و اقتدار صیانت کنیم.
کد خبر: ۴۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مدیران‌کل، رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندهان پایگاه بسیج ادارات با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار کردند.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس که ریشه ایمانی و مبتنی بر اصول فکری و اخلاقی است در همه سطوح جامعه جریان دارد. هر چند عرصه جهاد و دفاع تغییر کرده اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «دفاع همچنان باقی‌ست» و این اصل پابرجاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به کینه‌توزی آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند و ایشان هر توطئه و خباثتی را در سرتاسر عالم بدون نقش آمریکا نمی‌دیدند.

وی تبعیت از ولایت را ضروری دانست و ابراز داشت: شهید سلیمانی رابطه جامعه اسلامی را با ولی فقیه لازم و ولایت‌پذیری عملی را یکی از اصول می‌دانست بر همین اساس باید به دنبال تقویت و حفظ رابطه‌ خود با امام جامعه باشیم.

این مسئول با بیان اینکه باید در ریل اسلام‌مداری، ولایت‌مداری و ارزش‌مداری حرکت کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی معیار هستند و همه ما باید خود را سرباز ولایت بدانیم و جهت‌گیری‌های ما منطبق با جهت‌گیری‌های ایشان باشد. مادامی که بر این مدار حرکت کنیم پیروز خواهیم بود.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره مشغول دفاع است چون نظام سلطه هنوز ناامید نیست. استکبار مدل جنگ را تغییر داده و جنگ به شدت ادامه دارد لذا باید درک صحیحی از وضعیت موجود داشته باشیم و به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما مقتدریم» اعلام شده است. این اقتدار در سایه دفاع مقدس بدست آمده و باعث شکل‌گیری جبهه مقاومت شده، جریانی که فصل جدیدی را برای جهان اسلام گشوده است.

وی پاسداشت حماسه ماندگار دفاع مقدس را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت این رویداد ملی بعد از گذشت 41 سال، رسالت دینی و انقلابی آحاد جامعه است. ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با تمسک به دین و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و قداست‌ها به مرحله‌ای از رشد رسیده و عزت و صلابت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است لذا باید از این عزت و اقتدار صیانت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: آحاد مردم ایران اسلامی باید نقطه‌های اوج و برجسته عزت ایران اسلامی را به‌عنوان ایام‌الله گرامی‌ بدارند و پرچم آن را همواره در اهتزاز نگهدارند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم از نمایشگاه اسنادی دفاع مقدس استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها