اعلام حمایت عشایر شرق سوریه از دمشق برای مقابله با اشغالگری آمریکا

قبایل و عشایر شرق سوریه با برپایی همایشی بر مخالفت خود با همه اشکال اشغالگری آمریکا و حمایت از دولت سوریه برای پاکسازی کامل خاک این کشور از اشغال بیگانگان و مزدوران آن تاکید کردند.
کد خبر: ۴۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ - 22September 2021

اعلام حمایت عشایر شرق سوریه از دمشق برای مقابله با اشغالگری آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، قبایل و عشایر عرب شرق سوریه بر مخالفت کامل خود با اشغالگری آمریکا و پایبندی آن به هر وجب از خاک این کشور تاکید کردند.

به گزارش اسپوتنیک، فرزندان قبایل و عشایر عرب در شرق استان دیر الزور در همایشی که امروز در شهرک الطابیه برگزار کردند بر مخالفت با همه اشکال اشغالگری امریکا در منطقه الجزیره سوریه و لزوم بازگشت هر وجب از خاک سوریه به آغوش دولت سوریه تاکید کردند.

قبایل شرق سوریه همچنین حمایت خود را از روند آشتی ملی دولت سوریه با مخالفان و فرامین عفو صادره شده توسط بشار اسد رئیس جمهور این کشور در مقطع گذشته اعلام کردند.

در این نشست السید علی یکی از چهره‌های قبیله النعیم و هماهنگ کننده برگزاری نشست از اهالی شرق سوریه خواستند در برابر رژیم اشغالگر و شبه نظامیان طرفدار آن از نیروهای دموکراتیک سوریه مقابله کنند که ثروت‌های نفتی در منطقه را چپاول کردند و مانع بازگشت زندگی طبیعی به همه استان می‌شود .

السید علی گفت که این همایش در حمایت از اقدامات دولت سوریه برای ایجاد آشتی ملی و برای مشارکت در کار بازسازی استان دیر الزور و مخالفت با همه اشکال اشغالگر آمریکا برگزار شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها