برگزاری محفل انس با شهدا در هرمزگان

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، محفل انس با شهدا با حضور فرمانده منطقه یکم امامت نداجا هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 23September 2021

به گزارش‌ خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس محفل انس با شهدا با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان منطقه یکم امامت نداجا در مسجد الغدیر این منطقه برگزار شد.

در این مراسم فرمانده منطقه یکم امامت نداجا امیر دریادار دوم «رضا قربانی» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: اقتدار انقلاب اسلامی و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت است.

وی افزود: برکات انقلاب اسلامی عقب‌نشینی دشمنان استکباری به سرکردگی آمریکا از اطراف مرزهای ایران اسلامی و دور شدن از مرزهای آبی کشورمان مدیون زحمات و مجاهدت های کارکنان نیروهای مسلح از جمله گشت زنی های ناوها و شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش در منطقه یکم امامت بندرعباس منطقه دوم ولایت جاسک و منطقه سوم نبوت کنارک است.

قربانی ادامه داد: ما اقتدار امروزمان را مدیون خون شهیدانیم و در پیمودن راه و گسترش فرهنگ شهادت و شهادت طلبی تا استقرار حکومت نوین اسلامی در منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

‌وی رسیدن به تکنولوژی ساخت و نگهداری ناوشکن ها و تجهیزات نظامی به روز و هوشمند دریایی را نتیجه به عمل رساندن واقعی معنای توانستن دانست و عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در نقطه شکوه و عظمت خود قرار گرفته است.

در پایان محفل انس با شهدا که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ امامت نداجا برگزار شد از صبر ایثار ایستادگی و ازخودگذشتگی خانواده های معزز شهدان «آتش جامه» و «اورنگ پور» با تقدیم لوح یادبود و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار