فرمانده مرکز آموزش ۰۳ شهید برخورداری نزاجا:

مردم انقلابی ما توانستند ماشین جنگی عراق را متوقف کنند

امیر «طبرخونی» گفت: جوانان و مردم سلحشور و انقلابی ما جانانه از خاک کشورشان دفاع کرده و توانستند ماشین جنگی عراق را متوقف کنند.
کد خبر: ۴۷۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 23September 2021

امیر سرتیپ دوم ستاد «هرمز طبرخونی» فرمانده مرکز آموزش ۰۳ شهید برخورداری نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با بیان اینکه رژیم بعث عراق با هدف از پای درآوردن انقلاب نوپای ما، به کشورمان حمله کرد، اظهار داشت: «صدام حسین» با توجه به روحیه قدرت‌طلبی که داشت بازیچه‌ای برای استکبار جهانی شده بود و آن‌ها نیز این کشور را به سمت ایران تجهیز کرده و جنگ تحمیلی به راه انداختند.

وی افزود: جوانان و مردم سلحشور و انقلابی ما  جانانه از خاک کشورشان دفاع کرده و توانستند ماشین جنگی عراق را متوقف کنند.

امیر طبرخونی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار سرباز در مرکز آموزش ۰۳ آموزش نظامی دیده و عازم جنگ تحمیلی شدند، توضیح داد: تعدادی از آنان در طول دفاع مقدس، در یگان‌های مختلف به درجه شهادت و جانبازی نائل آمدند.

وی در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس، گفت: دیدار با ائمه جمعه و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات دفاع مقدس، مقاله‌نویسی، خاطره‌نویسی، شب شعر، کتابخوانی و داستان‌نویسی، مصاحبه با خانواده‌های کارکنان پایور دارای رتبه، برگزاری مسابقه تیراندازی در بین نیروهای مسلح در سطح شهرستان، برپایی ایستگاه‌های پایش سلامت در شهرستان عجب‌شیر و غبارروبی مزار شهدا از جمله اقداماتی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام خواهیم داد.

فرمانده مرکز آموزش ۰۳ شهید برخورداری نزاجا خاطرنشان کرد: باتوجه به فرارسیدن روز سرباز، با برگزاری مراسمی از سربازان نمونه و منتخب تجلیل می‌کنیم.

وی از وجود یک شهید گمنام در مرکز آموزش ۰۳ شهید برخورداری نزاجا خبر داد و گفت: احداث یادمان این شهید عزیز از اولویت‌های ما بود که با تزریق اعتبارات لازم، توانستیم با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیون تومان یادمان زیبایی را برای این شهید والامقام احداث کنیم که ان‌شاءلله پس از پایان ویروس منحوس کرونا و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین استانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار