زندگی‌نامه ۱۸ دانشجوی شهید رفسنجان چاپ می‌شود

«رنجبرعسکری» گفت: زندگی‌نامه ۱۸ دانشجو از اهالی این شهرستان که در دانشگاه‌های سایر نقاط کشور تحصیل می‌کردند و در بهبوحه پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، گردآوری، تدوین و چاپ می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 24September 2021

زندگینامه ۱۸ دانشجوی شهید رفسنجان چاپ می شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسن رنجبرعسکری» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کلمه دفاع بیان کننده دفاع در برابر تجاوز بیگانگان، از ارزش‌های انسانی، مفهوم مقاومت و ایستادگی و خیلی از مفاهیم موثر دیگر است که در دفاع مقدس هشت ساله خود را نشان داد.

وی تصریح کرد: ارزش‌های انسانی و مفهوم ایستادگی، مقاومت و مفهوم ما بودن به جای من بودن در جبهه و دوران دفاع مقدس هویدا شد.

رنجبرعسکری اظهار داشت: لازم است راه شهیدان را دنبال کنیم زیرا آن ها اسوه صبر و غرورآفرین بودند.

وی گفت: وظیفه ما دانشگاهیان است که راه شهدا را دنبال کنیم و به همین منظور اقداماتی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان انجام شده که یکی از آن ها نصب تندیس شهید بصیرزاده نخستین شهید دوران انقلاب در استان کرمان بود.

رنجبرعسکری با اشاره به اینکه زندگینامه این شهید در حال گردآوری و تدوین است و در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید ادامه داد: در نظر داریم تا سال آینده زندگینامه ۱۸ شهید دانشجو اهل رفسنجان را برسانیم.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین پنج سالن آمفی تئاتر این دانشگاه را به نام شهیدان ارسلان، باقریان، شهید هنری، سجادی و فخری نامگذاری کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار