مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع):

نقش بی‌بدیل وحدت ملت ایران در پیروزی‌ها/ انقلاب اسلامی امید مظلومان عالم شد

حجت‌الاسلام «رجبی» با اشاره به نقش اساسی وحدت مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس گفت: انقلابی که حول محور ولایت فقیه تشکیل شد، امید مظلومان عالم شد.
کد خبر: ۴۷۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 24September 2021

نقش بی‌بدیل وحدت ملت ایران در پیروزی‌ها/ انقلاب اسلامی امید مظلومان عالم شدحجت‌الاسلام «محمود رجبی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: به عقیده بنده، رمز پیروزی انقلاب اسلامی چند عامل می‌تواند باشد که اساسی‌ترین عامل، توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) حول محور رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود.

وی با اشاره به نقش اساسی وحدت مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس مطرح کرد: مردم از هر طایفه، قشر و مذهبی حول محور ولایت فقیه بودند که همین امر موجب شد دشمنان قسم‌خورده انقلاب، ابرقدرت‌های خارجی، آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی درصدد وارد کردن ضربه به انقلاب اسلامی برآیند اما در نهایت همین عامل، موجب پیروزی رزمندگان شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس عنوان کرد: مردم از امام خمینی (ره) آموختند که از کسی غیر از خداوند واهمه نداشته باشند زیرا ترس و واهمه است که موجب تحمیل شکست به یک ملت یا مملکت می‌شود. کسی که به خدا توکل و به اهل بیت (ع) توسل می‌کند و اهتمام می‌ورزد، از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

حجت‌الاسلام رجبی بیان داشت: پرواضح است ملتی که رهبری مانند امام خمینی (ره) دارند، در طول هشت سال دفاعی انجام می‌دهند که علیرغم اینکه تقریباً همه عالم و قدرت‌های غربی و شرقی دست‌ به‌ دست هم می‌دهند تا آن‌ها را در دفاع مقدس شکست بدهند، این امر میسر نمی‌شود و همین رهبری قدرتمند در انقلاب و رهبری امام خامنه‌ای (ره) در ادامه موجب تداوم آن شد.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس اذعان داشت: دشمنان در جنگ تحمیلی به تمام تجهیزات نظامی از جمله هواپیما، وسایل جنگی و ... مجهز بودند اما رزمندگان اسلام شکست را به آن‌ها تحمیل کردند؛ رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) موجب پیروزی در دفاع مقدس و تداوم انقلاب اسلامی شد.

وی مطرح کرد: تدابیر حکیمانه امام راحل (ره) موجب شد پس از دفاع مقدس دیگر هیچ دشمنی جرأت حمله به این مرزوبوم را پیدا نکند. پس از ایشان، این انقلاب گسترش یافت و به کشورهای دیگر و تمام مردم مظلوم و مسلمان عالم نیز رسید و در واقع، این انقلابی که حول محور ولایت فقیه تشکیل شد، امید مظلومان عالم شد.

حجت‌الاسلام رجبی ادامه داد: مظلومان و مسلمانان عالم از ملت ایران آموختند که خواستن توانستن است به شرطی که به خدا توکل و به اهل بیت (ع) توسل کنند. به امید روزی هستیم که با ظهور امام زمان (عج)، تمام دشمنان این مرزوبوم مضمحل شوند و همه مظلومان و مسلمانان عالم حول محور ولایت حضرت مهدی (عج) دشمنان را از هستی خارج کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار