نماینده ولی فقیه در مازندران:

خون شهدا باعث حفظ انقلاب شده است

«محمدی لائینی» گفت: خون شهدای روحانی و ایثارگری آنها باعث حفظ انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۴۷۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ - 24September 2021

خون شهدای روحانی باعث حفظ انقلاب شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران عصر امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان ساری که در محل نمایشگاه «مامقتدریم» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی، با اشاره به اینکه وظیفه روحانیت حفظ دین است، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، روحانیت علاوه بر حفظ دین وظیفه حفظ انقلاب و نظام را هم برعهده دارد؛ چرا که انقلاب ما، انقلاب دینی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حفظ انقلاب یک دستور جدی است، افزود: هیچ روحانی حق ندارد بگوید که کار ما فقط حفظ دین است و ما کاری با انقلاب نداریم و نسبت به مسائل سیاسی بی‌تفاوت باشد. انقلاب اسلامی شعبه‌ای از انقلاب امام حسین (علیه السلام) است  و باید آن را حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح براینکه روحانی، طلبه و حوزه علمیه‌ای که نسبت به انقلاب بی‌تفاوت باشد، این روحانی خطرش از آمریکا بیشتر است، تاکید کرد: دشمنان به ویژه آمریکا دنبال حوزه علمیه دین جدای سیاست  و به دور از شهید و شهادت است.

محمدی لائینی در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه بسیج طلاب مجهز کردن طلبه‌ها به حفظ  و ترویج دین و هم حفظ و تبلیغ و ترویج انقلاب است، گفت: قبل از آنکه انقلاب را حفظ کنیم باید اول خود را حفظ کنیم، از همین رو وحدت و انسجام، و تبعیت از ولایت فقیه دو شرط حفظ روحانی و طلبه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با تاکید بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه بودن باعث حفظ روحانیت و انقلاب می‌شود، بیان داشت: باید طلاب ایمان و اعتقاد خود را نسبت به انقلاب افزایش دهند. معجزه‌های انقلاب را می‌توان در دفاع مقدس و اسارت گاه‌های بعثی‌ها دید، کسانی که باید در مقابل استکبار و ضد انقلاب فریاد بکشند و محافظه کار نباشد، روحانیون هستند. خون شهدای روحانی، و ایثارگری آنها، انقلاب را تا به امروز حفظ کرده است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار