عضو شورای شهر اسلامی بوشهر:

ریشه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد

«خوشبخت» گفت: ریشه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد و به مرحله‌ای رسیده که باعث اقتدار و عزت هر ایرانی است.
کد خبر: ۴۸۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ - 25September 2021

ریشه ی انقلاب اسلامی با جریان خون شهدا آبیاری شد«پروین خوشبخت» عضو شورای شهر اسلامی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز مهم‌ترین تکلیف ما این است که همچون امام علی (ع) که همه وجودش را وقف اسلام کرد تمام توان خود را در مسیر نشر، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قرار دهیم.

این مسئول بر ضرورت رسیدن به تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و تصریح کرد: ریشه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد و  به مرحله‌ای رسیده که باعث اقتدار و عزت هر ایرانی است.

عضو شورای شهر اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه دفاع مقدس درس‌هایی به همه ما داد که باید از آن پند بگیریم خاطرنشان کرد: باید به دور از شعار ها با جدیت و تلاش های شبانه‌روزی کمبودها، گرفتاری و مشکلات مردم را حل کنیم.

خوشبخت ضمن بیان اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به وظایف شورای شهر در مقوله حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد: شورای اسلامی شهر نیز در این راستا می بایستی توان خود را در زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار شهادت و از خود گذشتگی با دیوارنگاره و نصب المان های شهدا، نامگذاری کوچه ها، معابر، مکان های فرهنگی مزین به نام شهدا و بانوان ایثارگر به کار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها