رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

«دفاع مقدس» گنجینه بزرگی از رشادت‌ها و جوانمردی رزمندگان اسلام است

«دانایی» گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها، سلحشوری و جوانمردی رزمندگان اسلام است؛ عزیزانی که برای سرافرازی، حفظ امنیت و آبادانی این کشور تلاش کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی از زندگی خود گذشتند.
کد خبر: ۴۸۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «نوید دانایی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در آیین تجلیل و گرامیداشت حافظان امنیت و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان که به‌مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، با حضور سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حجت‌الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر و جمعی از رزمندگان و مدافعان سلامت برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها، سلحشوری و جوانمردی رزمندگان اسلام است؛ عزیزانی که برای سرافرازی، حفظ امنیت و آبادانی این کشور تلاش کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی از زندگی خود گذشتند.

وی افزود: امروز نیز مدافعان سلامت در مدت یک‌وسال نیم گذشته، با تمام توان و نیروی خود برای دفاع از سلامت مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و بنده به‌عنوان عضو کوچکی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تاکید می‌کنم که در این مدت احدی در حوزه سلامت استان لحظه‌ای از کار خود کم نگذاشته و همگی برای حفظ و ارتقاء سلامت مردم، به‌طور شبانه‌روزی تلاش کردند تا کمترین آسیب ناشی از کرونا به مردم برسد.

«مدافعان سلامت» فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشتند

حجت‌الاسلام «بارانی» نیز در این مراسم، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت، اظهار داشت: رزمندگانی که در دفاع مقدس، هشت‌سال نقش‌آفرینی کردند و حاج قاسم سلیمانی‌هایی که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) با قدرت ایمان، معنویت و شهادت‌طلبی، جهانیان را شگفت‌زده کردند و مدافعان سلامت که در مدت شیوع کرونا با ایثار و اخلاص با این ویروس خطرناک به دور از خانواده خود مبارزه کردند، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشتند.

وی افزود: این سه دفاع جانانه، نقاط مشترکی دارند و مهم‌ترین نقطه مشترک آن‌ها، این است که همه ما زیر سایه یک پرچم هستیم و آن پرچم، پرچم «ولایت» است.

امام جمعه مهدیشهر خاطرنشان کرد: در ایام اربعین امام حسین (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گرامیداشت مدافعان سلامت اقدامی زیبا و به‌جاست. بنده به نمایندگی از جامعه روحانیون استان سمنان، از تلاش جهادگونه مدافعان سلامت به‌ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که در خط مقدم مدیریت و مقابله با کرونا با برنامه‌ریزی برای مهار این ویروس منحوس خدمات وافری داشتند، قدردانی می‌کنم و با توجه به ابتلاء خود و خانواده‌ام به بیماری کرونا، تجربه عنایات جامعه پزشکی را فراموش نمی‌کنم و دست تک‌تک مدافعان سلامت را می‌بوسم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها