رئیس سازمان تبلیغات درگذشت علامه حسن‌زاده را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام قمی در پیامی درگذشت علامه حسن حسن‌زاده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 26September 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت علامه حسن حسن‌زاده را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت عالم ربانی و فیلسوف متأله، استاد بی‌بدیل، علامه ذوالفنون حسن حسن‌زاده طبری آملی -که از اوتاد و کملین بودند- بی‌شک مصداق کلام نورانی رسول اکرم(ص) است که با فقدانش، ثلمه جبران‌ناپذیری بر پیکره اسلام وارد شد.

عالِمِ زاهد و عارف موحدی که تا بن‌دندان، محضر خدا بودن عالَم را درک کرد و در عین زهد و بی‌پیرایگی و علی‌رغم اینکه عصاره علم و حکمت اساتید والامقامی چون علامه طباطبایی را در روح و جان محفوظ داشت، در بسیاری از علوم عصر خود، به مرتبه اعلی و استادی رسید و به تربیت توحیدی نفوس پرداخت و با درک مقام والای ولایت فقیه، مسیر کمال نهایی را در پیروی از امام و رهبری معنا کرد.

اینجانب با نهایت تأسف و با اندوهی عمیق فقدان آن استاد و حکیم ارزشمند را از صمیم قلب به محضر حضرت حجت(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، حوزه علمیه و همه شاگردان و بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای روح بزرگ آن عالِم فقید، علو درجات و همنشینی با اهل‌بیت(ع) و اولیای الهی و برای خانواده معزز و شریف ایشان و همه وابستگان و موحدان پاکباخته و اندوهگین از رحلت ایشان، صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد قمی
۴ مهر ۱۴۰۰ هجری شمسی
۱۹ صفر ۱۴۴۳ هجری قمری
انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار