فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین:

دفاع مقدس دوران باشکوه انقلاب اسلامی است

سرهنگ «زمانی» گفت: دفاع مقدس، دوران با شکوه تاریخ ملت ایران و انقلاب است که با ایستادگی و شهامت خود، عزت، استقلال و آزادی ایران اسلامی را حفظ کرد.
کد خبر: ۴۸۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «علی زمانی» فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر قزوین اظهار داشت: دوران دفاع مشروع ملت ایران در برابر تهاجم همه جانبه استکبار جهانی، مرزهای عزت و شرف ما را حفظ و به عنوان یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه دفاع امت اسلامی ایران در برابر این ظالمانه، حقانیت ملت ایران را به تمام جهانیان به اثبات رساند، ادامه داد: رهبری هوشمندانه امام راحل(ره) عامل اصلی در پیشرفت و پیروزی ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

سرهنگ زمانی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس اگر چه با شهادت بهترین جوانان این مرز و بوم همراه بود، اما توانست راه جدیدی در استکبار ستیزی و حرکت به سمت استقلال و آزادگی را به جهانیان نشان دهد.

وی دوران دفاع مقدس را جلوه‌ای از حضور ملت ایران در دفاع از هستی و آزادی خود دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران نشان داد اگر ملتی برای رضای خدا قیام کند نصرت الهی به طور قطع شامل حال آنها خواهد شد.

فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین در پایان با تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگر آنان را نماد صبر و جاودانگی انقلاب اسلامی خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار