امام جمعه بردسکن:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ مقاومت به نسل چهارم انقلاب است

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: پاسداشت هفته دفاع مقدس و تکریم شهدا و حماسه‌آفرینان این رویداد ملی این بستر را فراهم می‌آورد تا نسل اول انقلاب، دستاوردها و ایثارگری‌های شهدا را به نسل چهارم انقلاب منتقل کند.
کد خبر: ۴۸۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ - 27September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس در همایش یاران و وفاداران انقلاب با حضور حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام جمعه بردسکن، مسئولین محلی، خانواده شهدا و جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام امینی در این مراسم با بیان اينکه شهدا از جایگاه رفیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: اگر ایران اسلامی در دفاع مقدس به پیروزی رسید و در مقابله هجمه نظامی دشمن و حمایت ۴۰ کشور حامی صدام توانست ایستادگی کند و نگذاشت حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ما جدا شود این را مدیون دامن پاک مادران شهیدان هستیم.

وی در ادامه به راه‌های مقابله با تحریف دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: تقویت ادبیات دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، شخصیت‌پردازی از عناصر دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و ایجاد بازدارندگی دفاع مؤثر از جمله اقداماتی مهم برای مقابله تحریف دفاع مقدس به شمار می‌رود.

امام جمعه بردسکن گفت: همه ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم چراکه شهدا با اخلاصی که داشتند خداوند آنها را پذیرفت و متاع وجودی آنها را خریدنی یافت و در سایه این ازخودگذشتگی امنیت و اقتدار برای نظام اسلامی رقم خورد. پاسداشت هفته دفاع مقدس و تکریم شهدا و حماسه‌آفرینان این رویداد ملی این بستر را فراهم می‌آورد تا نسل اول انقلاب، دستاوردها و ایثارگری‌های شهدا را به نسل چهارم انقلاب منتقل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار