ویدیوکلیپ «پیام شکست‌ناپذیری» منتشر شد

ویدیوکلیپ پیام شکست‌ناپذیری شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی درخصوص دوران دفاع مقدس از سری تولیدات ویدیویی نشان توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ - 28September 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پیام شکست ناپذیری» عنوان شصتمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی نشان است که به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شده است.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دلاوری، ایمانی محکم، عزمی راسخ و استوار در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در مقابل دشمن متجاوز چنان دفاع جانانه‌ای کردند که در تاریخ جنگ‌های معاصر بی سابقه و بی نظیر است.

هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته‌هایشان گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعث و همپیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت و سربلند و بیش از آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی‌های شهدا هستیم، باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی نشان به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تبیین جنبه‌های مختلف دفاع مقدس که ترسیم‌کننده‌ی وضع معادلات قدرت در دنیای حاکمیت سلطه و همچنین ضرورت نشان دادن روح و عظمت پیام جنگ تحمیلی در روایت دفاع مقدس برای نسل جوان، پرداخته شده است.

مجموعه تولیدات ویدیویی نشان به طرح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار