ارشد نظامی آجا در شمال شرق:

هیچ تهدیدی از سوی مرز‌های شرق کشور متصور نیست

امیر آذریان با بیان اینکه هیچ تهدیدی از سوی مرز‌های شرق کشور متصور نیست، گفت: ارتشیان دلاور در کنار مرزبانان غیور، با تمام وجود و به‌صورت شبانه‌روزی و با سیستم‌های اپتیکی، الکترونیکی و پهپادی از مرز‌های شمال شرق و شرق کشور حراست و حفاظت می‌کند.
کد خبر: ۴۸۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 28September 2021

هیچ تهدیدی از سوی مرز‌های شرق کشور متصور نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگویی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ۵ مهر سالروز حصر آبادان توسط غیورمردان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: قبل از شروع جنگ ۶۳۶ تجاوز هوایی، دریایی و زمینی به ایران توسط ارتش عراق انجام گرفت و در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ عراق با ۱۲ لشکر مجهز به مرز‌های ایران اسلامی به‌منظور ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی حمله کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: صدام با حمایت جبهه استکبار و کشور‌های مرتجع منطقه تصور این را داشت که در مدت سه روز ایران را فتح کند، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرغم اینکه بعد از انقلاب هنوز سامان نپذیرفته بودند، دشمن بعثی را زمینگیر کرد و راه او را در خوزستان سد کرد.

نیرو‌های مسلح، اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نمی‌دهند

امیر آذریان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اوج قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس بوده است»، تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأسی از تجربیات دوران دفاع مقدس، اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌ها نمی‌دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه یگان‌های نیروی زمینی ارتش در پنج هزار کیلومتر از نوار مرز‌ی مستقر هستند، اضافه کرد: ۹۰۰ کیلومتر از این مرز‌ها در کنترل یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجاست.

تهدیدی از سوی مرز‌های شرق کشور متصور نیست

امیر آذریان تأکید کرد: ارتشیان دلاور در کنار مرزبانان غیور، با تمام وجود و به‌صورت شبانه‌روزی و با سیستم‌های اپتیکی، الکترونیکی و پهپادی از مرز‌های شمال شرق و شرق کشور حراست و حفاظت می‌کند و هیچ تهدیدی از سوی مرز‌های شرق کشور متصور نیست.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار