فرماندار قصر شيرين:

رزمندگان با سلاح ایمان و رهبری امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به پیروزی رسيدند

«تاتار» گفت: رزمندگان ما با سلاح ایمان و تفکر دینی به رهبری امام خمینی (ره) توانستند به پیروزی برسند و دشمنان نیز در این جنگ که با پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی حضور پیدا کردند، شکست سختی بر آن‌ها وارد شد.
کد خبر: ۴۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 28September 2021

رزمندگان با سلاح ایمان و رهبری امام دردفاع مقدس به پیروزی رسيدندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان «قصر شیرین»، امروز (سه‌شنبه) در آیین نواختن زنگ مقاومت در مدرسه شهدای روندی این شهرستان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ابتدای پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن که از وجود این نظام الهی احساس خطر می‌کرد، با به راه انداختن جنگی تحمیلی درصدد براندازی نظام اسلامی ایران بود که با جانفشانی رزمندگان و مقاومت ملت ایثارگر ایران اسلامی در این جنگ شکست خورد.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ملت مقاوم کشورمان، حرفی برای دنیا دارد و در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

تاتار بیان داشت: رزمندگان ما با سلاح ایمان و تفکر دینی به رهبری امام خمینی (ره) توانستند به پیروزی برسند و دشمنان نیز در این جنگ که با پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی حضور پیدا کردند، شکست سختی بر آن‌ها وارد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قصر شیرین گفت: تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز و یک میلیون رزمنده در هشت سال دفاع مقدس به واسطه تفکری بود که بر گرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) در این ملت الهی وجود دارد و اکنون نیز دشمن با تغییر رویکرد درصدد جنگ نرم است که همه باید در برابر توطئه‌های آنان هوشیار باشیم.

تاتار گفت: باید سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار دهیم و فضای مجازی را درست بشناسیم و از آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و علم‌آموزی استفاده کنیم و اجازه ندهیم توطئه‌های دشمن بر ما اثر کند.

دشمن با جنگ نرم درصدد تخریب اعتقادات و باور‌های جوانان است

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قصر شیرین نیز در این مراسم، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قبولی عزاداری‌ها، اظهار داشت: در دفاع مقدس اقشار مختلفی نقش‌آفرینی داشتند؛ اما ۲ قشر نقش حیاتی و اساسی دارند؛ یکی فرهنگیان و دانش‌آموزان و دیگری مادران، و امروز نیز وارد جنگ نرم و فرهنگی دشمن شده‌ایم، سنگر تغییر کرده است و نبرد اسلام با کفر ادامه دارد؛ از این رو باید هوشیار باشیم.

وی افزود: قشر فرهنگیان کسانی را تربیت کردند که در دفاع مقدس نقشی اساسی داشتنند و با اهدای جان و تمام هستی خود، توانستند درخت انقلاب را آبیاری کنند که امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در دنیا تاثیرگذار است.

دارابی گفت: قشر مادران و خواهران نیز نقش تربیتی دارند و امروز سنگر‌ها تغییر کرده است، زمانی جنگ سخت و عملیات افندی و پدافندی بود؛ اما اکنون دشمن با جنگ نرم درصدد تخریب اعتقادات و باور‌های جوانان است. از این رو باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها