دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

خون شهدای «قدس» و «جنین» مشعل راه آزادسازی مقدسات خواهد بود

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین گفت: خون شهدای قدس و جنین مشعل راه آزادسازی مقدسات خواهد بود و موجب تشدید مبارزه با اشغالگران صهیونیست خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ - 29September 2021

خون شهدای «قدس» و «جنین» مشعل راه آزادسازی مقدسات خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با خانواده‌های شهدای قدس و جنین، با آن‌ها به گفتگو پرداخت. وی در این تماس‌های تلفنی اظهار داشت: خون پاک پنج شهید فلسطینی مشعل راه آزادسازی مقدسات خواهد بود.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: خون پاک شهدای فلسطینی در قدس و جنین موجب تشدید مبارزه و رویارویی با اشغالگران صهیونیست خواهد شد.

رژیم صهیونیستی اخیراً مرتکب اقدامات جنایتکارانه جدیدی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی شد. نظامیان این رژیم ضمن یورش به کرانه باختری، فلسطینیان ساکن این منطقه را هدف اصابت گلوله‌های جنگی قرار دادند. به دنبال این یورش وحشیانه پنج شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند. این اتفاق در شهر جنین رخ داد.

همزمان در قدس اشغالی نیز نظامیان رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی به قدس اشغالی نیز یورش بردند. در این حمله هم دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و شماری دیگر به شدت زخمی شدند. این اقدامات خصمانه و جنایتکارانه صهیونیست‌ها واکنش‌های متعددی را در محافل سیاسی فلسطین به دنبال داشت.

در همین ارتباط، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: خون شهدای امروز صبح در «قدس» و «جنین» به مثابه سوختی برای ادامه انقلاب ملت ما ضد اشغالگران صهیونیستی و پا فشاری بر ریشه کن کردن آن‌ها از سرزمینمان است، هرگز انقلاب و اراده ملت ما در برابر ظلم اشغالگران درهم نخواهد شکست.

وی افزود که افزایش شمار شهدای امروز، درنتیجه هماهنگی مستمر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی و ثمره دیدار‌های مربوط به عادی سازی روابط با وزیران صهیونیست و اعضای کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها