امروز رخ داد؛

شهادت یک فلسطینی دیگر توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری

یک شهروند فلسطینی دیگر در کرانه باختری امروز سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۰۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ - 01March 2022

شهادت یک فلسطینی دیگر توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای از شهادت یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر می‌دهند. این منابع اعلام کردند که جوان فلسطینی مذکور در بیت لحم به شهادت رسیده است.

بر اساس این گزارش، «عمار ابو عفیفه» نام جوان فلسطینی است که امروز سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در بیت لحم به شدت زخمی شد. وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این درحالی است که پیش از این جوان فلسطینی، صهیونیست‌ها صبح امروز سه شنبه ۲ شهروند فلسطینی دیگر را در شهر جنین واقع در کرانه باختری به شهادت رسانده بودند. گروه‌های مقاومت فلسطین در محکومیت این جنایت صهیونیست‌ها بیانیه‌ای را صادر کردند. گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که خون شهدای جنین پایمال نخواهد شد. خون این شهدا، عزم فلسطینیان برای تداوم نبرد و مبارزه علیه صهیونیست‌ها را راسخ‌تر می‌سازد.

این گروه‌ها در بیانیه خود همچنین خواستار فعالسازی گزینه مقاومت در کرانه باختری شده و افزودند: تنها راه مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار و اشغالگر، توسل به گزینه مقاومت است و گزینه‌های دیگر نفعی ندارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار