اعلام آماده‌باش گردان «جنین» علیه رژیم صهیونیستی

گروه مقاومت گردان «جنین» با برگزاری یک رژه نظامی، رژیم صهیونیستی را به حملات شدید و انتقام‌جویانه تهدید کرد.
کد خبر: ۵۰۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 04March 2022

اعلام آماده‌باش گردان «جنین» علیه رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان مقاومت «جنین» که با حضور تعدادی از گروه‌های فلسطینی در اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری فعالیت دارد، از اعلام آماده‌باش به نیرو‌های خود و افزایش حملات علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته وبگاه العربی الجدید، این گروه مقاومت فلسطینی در یک رژه نظامی وعده داد که ضمن وارد کردن «ضربات دردناک» به صهیونیست‌ها، انتقام خون شهیدان «عبدالله الحصری» و «شادی نجم» که چندی پیش در تیراندازی مأموران صهیونیست به شهادت رسیدند را بگیرد.

«ابو معاذ» سخنگوی گردان «جنین» در سخنانی گفت که این گروه مقاومت به همه نیرو‌های خود اعلام آماده‌باش داده و از این پس نظامیان، گشتی‌ها و مراکز ایست و بازرسی دشمن صهیونیستی در معرض حمله قرار خواهد گرفت و رژیم صهیونیستی پی خواهد برد که نظامیانش در امنیت نیستند.

او تأکید کرد: «جنایتی که اشغالگران با قتل دو جوان انجام دادند، موجب شده است تا هر صهیونیست اشغالگر در خاکمان هدف حملات ما باشد.»

ابومعاذ که صورت خود را پوشانده بود خطاب به رژیم تل آویو گفت که این گروه هرگز سلاح خود را زمین نخواهد گذاشت و به زودی فصل جدیدی در مبارزات این گروه آغاز می‌شود.

گردان «جنین» سال گذشته و به هنگام یورش نظامیان صهیونیستی به این اردوگاه تشکیل شد. منابع رسانه‌ای در فلسطین و رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبدالله الحصری» (۲۲ ساله) و «شادی نجم» (۱۹ ساله) در یورش شبانه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها