جنبش فلسطینی:

انتفاضه، فقط با نابودی اسرائیل متوقف خواهد شد

سخنگوی «کتائب شهداء الأقصى» با تأکید بر لزوم نابودی رژیم صهیونیستی گفت که اجازه نخواهند داد خون شهدای فلسطینی، پایمال شود.
کد خبر: ۵۰۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ - 17February 2022

انتفاضه، فقط با نابودی اسرائیل متوقف خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابو محمد» سخنگوی «کتائب شهداء الأقصى» (گردان‌های شهدای الاقصی) اظهار داشت که رخداد‌های کرانه‌ باختری، پاسخ طبیعی به رژیم صهیونیستی است.

ابومحمد به شبکه خبری المیادین گفت: «انتفاضه [مردم فلسطین] فقط با نابودی اسرائیل متوقف خواهد شد. اجازه نخواهیم داد خون شدایمان پایمال شود. به جنایات اسرائیل پاسخ خواهیم داد».

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین گروه‌های مقاومت حاضر در غزه و کرانه باختری ادامه دارد، تصریح کرد: «بین تفنگ‌های مقاومت، هماهنگی صورت می‌گیرد تا سربازان اسرائیلی کشته یا اسیر شوند».

این مسئول فلسطینی با بیان اینکه به نیرو‌های خود آموزش داده است که «هر جا توانستید، سربازان دشمن را بکشید، این کار را انجام دهید»، خطاب به ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی گفت: «از آغاز با شما بوده‌ایم و تا پایان نیز با شما خواهیم بود».

ابومحمد به فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ نیز گفت که «هر امکاناتی که داشتید، سربازان اسرائیل را بکشید».

نظامیان رژیم اشغالگر شامگاه گذشته جوانان فلسطینی را که به نشانه همبستگی با ساکنان محله الشیخ جراح تجمع کرده بودند، سرکوب کردند و «محمد ابو الحمص» فعال فلسطینی و «نفیسه خویص» پیرزن فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان صهیونیست همچنین چند روزنامه‌نگار را که در حال تهیه گزارشی از سرکوب فلسطینیان بودند، وادار به ترک این محل کرده و یک جوان به نام «بلال الجعبری» از محله الشیخ جراح را بازداشت کردند.

پیش‌تر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیآمد‌های تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله الشیخ جراح هشدار دادند.

در همین ارتباط، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت فلسطین، در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها در محله الشیخ جراح واقع در شهر قدس اشغالی، دست بسته نخواهد ماند.

البطش گفت که در صورت لزوم و در پاسخ به پاکسازی نژادی که در الشیخ جراح صورت می‌گیرد، مقاومت فلسطین در نوار غزه قادر و آمده است که جنگ تازه‌ای را آغاز کند.

وی با بیان اینکه تهدید نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، در سایه رخداد‌های کرانه باختری و قدس، بیانگر یکی بودن جنگ و مقاومت است، خاطر نشان کرد: «ما فرزندان یک ملت هستیم. پیام دشمن مبنی بر انتقال [درگیری] به غزه نیز ما را نمی‌ترساند».

این مسئول جهاد اسلامی در پایان تصریح کرد: «اگر دشمن بخواهد جنگ را به غزه انتقال دهد تا برای بمباران غزه، کسب مشروعیت کند، می‌داند که مقاومت قادر است جنگ را به داخل عمق این رژیم انتقال دهد؛ لذا مقاومت، دولت [نفتالی] بنت را نیز سرنگون خواهد کرد و هزینه جنایتهایش در الشیخ جراح را پرداخت خواهد کرد».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار