حمله اسرائیل به قبرستان؛

اموات فلسطینی هم در امان نیستند

یک مقام فلسطینی در واکنش به تخریب قبرستانی به دست رژیم صهیونیستی گفت، پس از آواره کردن فلسطینی‌ها حالا نوبت به اموات رسیده است.
کد خبر: ۵۱۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ - 15March 2022

اموات فلسطینی هم در امان نیستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد برکه» رئیس کمیته عالی پیگیری امور فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به تخریب قبرستان روستای «صبارین» (در اراضی اشغالی ۱۹۴۸) واکنش نشان داد.

رژیم صهیونیستی قبرستان این روستا را کاملا تخریب کرده به نحوی که دیگر هیچ قبری در آن دیده نمی‌شود. صبارین از جمله روستا‌هایی است که اهالی آن در سال اشغال فلسطین (۱۹۴۸) آواره شدند.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، برکه در این خصوص گفت، اگر به قبر یک یهودی در یک گوشه دنیا تعرض شود همه دنیا برمی‌خیزد و ساکت نمی‌نشیند، اما رژیم صهیونیستی پس از آنکه ملت فلسطین را آواره کرده و دولت جعلی خود را بر این ویرانه‌ها بنا نهاده، سعی دارد هر اثری از فلسطینی‌ها را با شهرک‌سازی، یهودی‌سازی، جعل نام، جعل تاریخ و تخریب اثرات خانه‌های باقی مانده، محو کند.

وی ادامه داد، چیزی که صهیونیست‌ها را آزار می‌دهد این است که قبرستان‌های باقی مانده در روستا‌های متروکه دلیلی آشکار بر وجود زندگی فلسطینی‌ها در گذشته آنهاست.

برکه تصریح کرد، پس از آنکه زندگان را آواره کردند اکنون در راستای آواره کردن اموات و تخریب قبور کار می‌کنند.

وی سپس گفت، با اعضای کمیته پیگیری امور فلسطینی‌ها در تلاش است که تیم‌هایی داوطلب برای ترمیم قبرستان مذکور تشکیل دهد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها