قاضی‌زاده هاشمی؛

تربیت فرماندهان شجاع ذخیره‌ای عظیم برای قیامت والدین آنها است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ - 30September 2021

تربیت فرماندهان شجاع و دلاور ذخیره‌ای عظیم برای قیامت والدین آنها استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم مغفور «حاج غلام حسین موحد دانش» پدر متدین و انقلابی سرداران شجاع و سرافراز شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم سرداران سرافراز شهیدان معزز موحد دانش،

سلامٌ علیکم؛

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

درگذشت مرحوم مغفور «حاج غلامحسین موحد دانش» پدر متدین و انقلابی سرداران شجاع و سرافراز شهیدان معظم «علیرضا و محمدرضا موحد دانش» موجب تأسف و تأثر ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ ایثارگران گردید.

بدون تردید پرورش و تربیت فرماندهانی شجاع و دلاور که نامشان همچون خورشید بر آسمان پرافتخار دوران دفاع مقدس می‌درخشد ذخیره‌ای عظیم برای قیامت ایشان خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها