جانباز محمد اکبری به همزمان شهیدش پیوست

پیکر جانباز محمد اکبری که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج بر اثر شدت بیماری در شهرقدس از دنیا رفت، در آرامگاه ابدی اش آرام گرفت.
کد خبر: ۴۸۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ - 01October 2021

جانباز محمد اکبری به همزمان شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد اکبری در سال ۱۳۶۱ داوطلبانه به جبهه رفت و در عملیات بیت المقدس از ناحیه پا مجروح شد و به مقام جانبازی رسید و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

ایثارگر فداکاری که بر اثر جراحت در قسمت لگن و کوتاه کردن پایش باز هم روی پای خود ایستاد و با استفاده از عصا تا حدود سال ۷۷ نیز مشغول به کار بود، اما پای یا علی که گفته بود ایستاد و مقاومت کرد.

جانباز اکبری با ۴۰ درصد جانبازی و درمان‌ها و عمل‌های جراحی بسیاری که طی این‌سال‌ها داشت، تمام دارایی خود را صرف هزینه‌های درمان کرد و در روز‌های اخیر زندگی‌اش سه هفته در بیمارستان بستری بود.

جانباز محمد اکبری با کوله‌باری از خاطرات دفاع مقدس به کاروان عاشورائیان پیوست و با آسمانی شدنش و تقارن آن با ایام سوگواری اربعین حسینی و دفاع مقدس نوای ایثار و شهادت را یکبار دیگر زنده کرد.

پیکر مطهر جانباز محمد اکبری طی مراسمی باشکوه، اما غریب و با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان قدس تشییع شد و در جایگاه ابدی اش در آرامستان بهشت فاطمه (س) آرام گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها