دومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

دومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور جمعی از معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 29September 2021

دومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین همایش سراسری تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مجتمع شهید رسول‌زاده و به صورت همزمان از طریق وبینار در سراسر کشور برگزار شد.

سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: دفاع مقدس اثری بسیار مهم بر مردم کشورمان گذاشته است، زیرا در تمام لحظات آن عمل به قرآن و احکام الهی موج می‌زند و این دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت شد. در دفاع مقدس تمام مردم شریک بودند و هرکس با هر ابزاری که در اختیار داشت در این مسیر همراه بود.

وی افزود: رزمندگان ما با کمترین تسلیحات و تنها با تکیه بر ایمان خود در دفاع مقدس به پیروزی رسیدند و این رفتار درسی بزرگ برای نسل‌های بعد از دفاع مقدس است. پیوند رزمندگان ما با ائمه معصومین (ع) بی‌نظیر است و همین عامل قدرت‌ساز برای انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس دانست و گفت: خوش به سعادت تمام عزیزانی که در این نهاد مشغول به خدمت هستند و باید قدردان چنین موقعیتی باشند.

سردار فضلی در ادامه خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر ۸ آن دوران را برای حاضران بیان کرد.

سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم به ذکر خیر مقدم به حاضران پرداخت.

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز و همچنین استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار