سرلشکر صفوی در پیامی به رئیس صدا و سیما تاکید کرد؛

نقطه عطف نوین برای نقش‌آفرینی‌های رسانه ملی در گام دوم انقلاب

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی با تبریک انتصاب رئیس جدید صدا و سیما تاکید کرد: این رخداد مبارک نقطه عطف نوینی در شرایط حساس و خطیر امروز برای نقش‌آفرینی‌های رسانه ملی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ - 30September 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر پیمان جبلی
سلام علیکم.

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» که نشانگر شایستگی‌ها، صلاحیت‌ها و توانمندی‌های علمی و مدیریتی آن برادر مکرم است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این رخداد مبارک نقطه عطف نوینی در شرایط حساس و خطیر امروز برای نقش آفرینی‌های رسانه ملی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی و پاسخ به نیاز‌های مخاطبان پرشمار خود در جامعه اسلامی و فراتر از مرز‌های کشور و ظرفیت‌سازی‌های هوشمند برای تولید محتوای عمیق و قدرتمند جهت ارتقای سطح آگاهی، معرفت و بصیرت عمومی و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ناجوانمردانه رسانه‌ای جبهه دشمن محسوب و به یاری خدای بزرگ، تجارب دانا محور و عمل گرایی جهادی و انقلابی آن برادر فرهیخته در این مسیر سترگ راهگشا خواهد بود.

موفقیت و سربلندی جنابعالی در این مسیر خطیر و حساس، تحت عنایات حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها