پیام تبریک فرماندهان ارتش به «جبلی»

معاون هماهنگ‌کننده، فرمانده نیروی پدافند هوایی و فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ - 30September 2021

ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفتند.

این پیام‌ها را در ادامه می‌خوانید:

پیام تبریک دریادار سیاری به رئیس جدید سازمان صدا و سیما
«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حال که در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و به دلیل شایستگی، تعهد و کارنامه درخشان برگرفته از علم و تجربه با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شده اید، ضمن تبریک به جنابعالی، امید است در مدیریت مهم‌ترین دانشگاه عمومی و دستگاه رسانه‌ای کشور موفق و موید باشید.

بدون شک تجارب ارزشمند جنابعالی که برآمده از بدنه کارشناسی و متعهد صدا و سیما بوده و تا عالی‌ترین سطوح مدیریتی ادامه داشته است، راهگشای برنامه‌های امیدبخش و جهت ساز فرهنگی، هنری و سیاسی و ان‌شاءالله طی طریق پرامید گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

از خدای متعال توفیق آن برادر ارزشی و انقلابی در این مسئولیت خطیر، تحت رهبری و رهنمود‌های نورانی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را خواستارم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی
دریادار حبیب‌الله سیاری»

پیام تبریک امیر سرتیپ صباحی‌فرد به رئیس جدید سازمان صدا و سیما
«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بی‌شک تعهد، کارآمدی و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موجب شد که حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به انتصاب شما در این سمت بسیار حساس و کلیدی باعث ایجاد فعالیت‌های تأثیرگذار و متنوعی در این رسانه جمعی و تمدن‌ساز باشد.

از آنجایی‌ که صدا و سیما نقش بسیار حساسی در شکوفایی فرهنگی جامعه، رفع تنگنا‌ها و چالش‌های اجتماعی موجود دارد امید است با اجرای سیاست‌های هوشمندانه بیش از پیش شاهد پیشرفت و الگوی فرهنگ‌سازی مطلوبی در این سازمان باشیم.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان ولایی نیروی پدافند هوایی ارتش انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض نموده و دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس اسلامی را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ج. ا. ایران»

پیام تبریکفرمانده نیروی هوایی ارتش به رئیس جدید صدا و سیما
«جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اعتماد گرانسنگ رهبر معظم انقلاب به اعتبار تجربه‌ی دیرسال و فعالیت سال‌های متمادی جنابعالی در سطوح مختلف آن سازمان را تبریک عرض نموده و برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال در مسئولیت خطیر ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

رجای واثق دارم تعهد و ولایت مداری محک خورده‌ی آن برادر ارجمند در عرصه‌های مختلف و شناخت عمیق‌تان از پیچیدگی‌های فعالیت رسانه‌ای در دنیای امروز، در گام دوم انقلاب و مسیر پیش رو برای ساخت تمدن بزرگ اسلامی، افق‌های جدیدی پیش روی رسانه‌ی ملی و مخاطبین آن خواهد گشود؛ ان‌شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار