تبریک سرلشکر «باقری» به رئیس جدید سازمان صدا و سیما

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 29September 2021

سرلشکر «باقری» انتصاب «جبلی» به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

با سلام و تحیات

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر تعهد، شایستگی‌ها، قابلیت‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و مدیریتی آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک تجارب و توانمندی‌های علمی و عملی به‌ویژه در سال‌های متمادی مجاهدت و تلاش‌های مؤثر و موفق در رسانه ملی، پشتوانه ارزنده و مستحکمی برای موفقیت آن برادر عزیز و فرهیخته در راهبری هوشمندانه و مقتدرانه سازمان صدا و سیما برای نقش‌آفرینی در عرصه مأموریت‌های ذاتی و پاسخ به انتظارات و مطالبات امام و امت از این سازمان و دانشگاه بزرگ عمومی به‌ویژه در حوزه صیانت از منافع، مصالح و امنیت ملی پایدار، تعمیق وفاق و همبستگی همه‌جانبه در کشور و مصاف با عملیات روانی و جنگ ادراکی و شناختی امپراطوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم به شمار خواهد رفت.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار