وصیت‌نامه شهید «شیرمحمد سیاووشی»؛

سعادت ما در گرو تفکر در قرآن و زندگی ائمه است

شهید شیرمحمد سیاووشی در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران و برادرانم اگر سعادت را می‌خواهید در قرآن و زندگی ائمه تفکر کنید و از آخرت غافل نشوید.
کد خبر: ۴۸۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 30September 2021

سعادت ما در گرو تفکر در قرآن و زندگی ائمه است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید شیرمحمد سیاووشی

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم که به ما نعمت رهبری فرزانه و انقلاب اسلامی عنایت فرمود و توانستیم با رهنمود‌های این رهبر بزرگ انقلاب تحول فرهنگی ایجاد کنیم و از لجن‌زار گناه و آلودگی زمان طاغوت رهایی یابیم.

مادر مهربانم می‌دانم که باید در خدمت شما باشم، ولی وظیفه دینی مجال این کار را نداد، حلالم کن. اگر من در راه خدا کشته شدم برای رضای خدا گریه نکن و بدان مرگ به سراغ همه ما می‌آید پس چه خوب آن مرگی که در راه خدا باشد. برای امام حسین بیشتر گریه کنید، چون گریه بر حسین (ع) انسان‌ساز است.

خواهران و برادرانم اگر سعادت را می‌خواهید در قرآن و زندگی ائمه تفکر کنید و از آخرت غافل نشوید، قدر این انقلاب اسلامی را بدانید به زندگی چند روزه دنیا دل خوش نباشید این دنیا جای ماندن نیست و تنها محل توشه جمع کردن است.‌ای ملت شهیدپرور ایران بدانید در این زمان ما اهل کوفه نیستیم که امام زمان خود را تنها بگذاریم که اگر چنین کردیم در روز قیامت چه جوابی باید به خدا و خانواده شهدا بدهیم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها