در اعتراض به سفر لاپید به منامه؛

مردم بحرین تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردند

مردم بحرین امروز پنجشنبه در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور اقدام به برگزاری تظاهرات گسترده کردند.
کد خبر: ۴۸۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ - 30September 2021

مردم بحرین تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مردم بحرین امروز پنجشنبه اقدام به برگزاری تظاهرات در نقاط مختلف این کشور کردند. تظاهرات مذکور در اعتراض به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه فلسطینیان را محکوم کردند. تظاهرات کنندگان همچنین خواستار تجدیدنظر رژیم آل خلیفه در توافق عادی سازی با صهیونیست‌ها شدند.

شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراضی مذکور همچنین با سر دادن شعارهایی حمایت خود از آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین را اعلام کردند. «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه وارد بحرین شد. قرار است وی در جریان این سفر که به منظور تقویت عادی سازی روابط میان تل آویو و منامه انجام می‌شود، با مقامات ارشد بحرین دیدار کند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به بحرین سفارت این رژیم را در منامه افتتاح خواهد کرد. طرف‌های صهیونیستی و بحرینی همچنین چند توافقنامه امضا خواهند کرد. با این حال، در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان این توافق‌ها اشاره‌ای نشده است. تل‌آویو و منامه همچنین یک خط هوایی مستقیم از بحرین به فلسطین اشغالی افتتاح خواهند کرد که در طول هفته دو پرواز انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار