رئیس «موساد» فردا برای رایزنی درباره ایران به آمریکا می‌رود

«یائیر لاپید» با اعلام اینکه رئیس موساد روز دوشنبه به آمریکا سفر می‌کند، مدعی شد که دولت او به کارزار فشرده برای جلوگیری از امضای توافق هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 04September 2022

«یائیر لاپید» فردا برای رایزنی درباره ایران به آمریکا می‌رودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در آغاز جلسه کابینه این رژیم در جدیدترین اظهارات و ادعا‌ها درباره برنامه و مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار داشت: ما به کارزار فشرده برای جلوگیری از امضای «توافقنامه هسته‌ای خطرناک» بین ایران و قدرت‌های بزرگ ادامه می‌دهیم. سیاست ما درباره توافق هسته‌ای، اعمال فشار برای جلوگیری از امضای آن بدون نقض قواعد است.

لاپید در ادامه با طرح این ادعا که واشنگتن ملاحظات اسرائیل را در مورد متن توافق هسته‌ای در نظر گرفته است، افزود: پس از تماس تلفنی من با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در چهارشنبه گذشته، رئیس موساد فردا (دوشنبه) به واشنگتن سفر می‌کند تا مجموعه‌ای از جلسات را با هدف توضیح موضع ما به دولت آمریکا در مورد خطرات نهفته در توافق هسته‌ای با ایران برگزار کند.

این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که رسانه‌های عبری چند روز گذشته گزارش دادند که «یائیر لاپید» پنجشنبه گذشته با «دیوید بارنیا» رئیس موساد جلسه‌ای برگزار کرده است تا وی را برای سفر هفته آینده‌اش به آمریکا و دیدار‌های با مقامات ارشد در واشنگتن آماده کند. بر اساس گزارش رسانه‌ها، گفت‌وگو‌های این جلسه بر روی موضوع توافق هسته‌ای با ایران و آمادگی رئیس موساد برای پیگیری تلاش‌های اسرائیل علیه توافق متمرکز شده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار