نماینده مردم در مجلس:

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشور‌های مسلمان است

آصفری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشور‌های مسلمان است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با روی کار آمدن دولت سیزدهم تلاش کرده سطح ارتباط و تعامل با کشور‌های منطقه و همسایه را افزایش دهد.
کد خبر: ۵۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 05September 2022

کشور‌های مسلمان باید در کنار همدیگر باشند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با اهمیت گفتگو‌های تهران و ریاض، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با روی کار آمدن دولت سیزدهم تلاش کرده سطح ارتباط و تعامل با کشور‌های منطقه و همسایه را افزایش دهد که عربستان نیز یکی از این کشور‌ها محسوب می‌شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عراقی‌ها تلاش کردند زمینه ساز گفتگو میان ایران و عربستان باشند، اظهار کرد: بر این اساس شاهد برگزاری پنج دور از مذاکرات بودیم و در آینده نیز گفتگو‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برخی مسائل منطقه‌ای مانند کشتار مردم یمن یا حمایت از جریانات تکفیری توسط سعودی‌ها وجود دارد که بر این اساس ریاض باید از آن‌ها دوری کند، ادامه داد: بدون شک آتش این اقدامات دامن خودشان را خواهد گرفت.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشور‌های مسلمان از جمله ایران و عربستان محسوب می‌شود، افزود: بنابراین همکاری دو کشور می‌تواند موجب قطع شدن دست رژیم غاصب اسرائیل از منطقه شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم سعودی‌ها در فضایی منطقی نسبت به مذاکره با ایران بپردازند تا شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار