واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در «غور»

جنبش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در «غور» اردن واکنش نشان داد و آن را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ - 04September 2022

واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در «غور» اردنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی در پی عملیات ضد صهیونیستی در «غور» اردن بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: این عملیات قهرمانانه که ظهر امروز در اغوار شمالی رخ داد، واکنش طبیعی و مشروع به اقدامات و جنایات فزاینده رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه تاکید شده است: عملیات الاغور در راستای وحدت میادین و امتداد دایره مقاومت رخ داده است که اشغالگران محاسبه آن را نکرده اند. این نشان‌دهنده شکست منظومه امنیتی اشغالگران است و همه تلاش‌های آن‌ها برای خاموش کردن انتفاضه راه به جایی نمی‌برد و وبالی بر گردن اشغالگران خواهد بود.

جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک این عملیات اعلام کرد که این پیامی است که امنیتی برای اشغالگران در سرزمین ما برای آن‌ها وجود ندارد و ملت صابر ما توان احقاق حق خود و ادامه مقاومت تا زوال اشغالگران را دارد.

همچنین جهاد اسلامی فلسطین از مردم فلسطین در قدس و النقب و کرانه باختری و اراضی ۴۸ خواست که بر دامنه اقدامات مقاومتی بیافزایند.

جهاد اسلامی تأکید کرد: هم‌اکنون زمان رویارویی و وحدت میادین در رویارویی با اشغالگران در نقاط تماس و مرز‌های کشور به یغما رفته، فرا رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار