آیت‌الله عیسی قاسم خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه بحرین شد

رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه این کشور شد.
کد خبر: ۵۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 14July 2022

آیت‌الله عیسی قاسم خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه بحرین شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، آیت‌الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی بیانیه‌ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه این کشور شد و گفت: این درست نیست که ملت به کسی فرصت بدهد که مدعی شود که آن در انتخابات ناعادلانه شرکت کرده است.

آیت‌الله قاسم در بیانیه خود آورده است: اجرای انتخابات بر اساس برنامه‌ریزی مرتجعانه و ظالمانه برای تحقق اهداف سلطه‌گرانه و متمرکز بر سیاست دیکتاتوری و ضد منافع ملت، به معنی یک فاجعه و مصیبت جدید برای وطن است.

وی ادامه داده است: این مسئله، به عمق فاجعه و مصیبت‌های ملت شدّت می‌دهد و دیکتاتوری حاکمیت را تثیبت کرده و دوران سختی و رنج مردم بحرین را طولانی می‌کند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین آورده است: کسانی که به شریعت اسلام ایمان دارند، در برابر این برنامه انتخابات ناعادلانه که هدف آن تعیین سرنوشت ملت برخلاف اراده آن‌ها و به حاشیه راندن بیشتر و لغو منافع آن‌ها است، نباید سکوت کنند.

آیت‌الله قاسم اشاره کرد: از همگی، از جمله کسانی که به عدالت دین ایمان دارند و مدعی وطن‌پرستی هستند، انتظار می‌رود که در برابر این انتخابات دروغین که حقوق ملت را نادیده می‌گیرد، بایستند و از آن اعلام برائت نمایند تا با ادعای دروغین موافقت و رضایت آشکار از انتخابات، اراده آن حذف نشود.

وی با بیان اینکه تلاش جدّی برای انتخابات صحیح و عادلانه، یک وظیفه است، افزود: با شکست تلاش، باید مخالفت آشکار با هرگونه انتخابات دروغین و فریب‌کارانه صورت گیرد. این‌که ملت در برابر انتخابات ظالمانه سکوت کند و خود را از آن راضی نشان دهد، به خود ظلم کرده است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان داشت: این درست نیست که ملّت به احدی فرصت دهد که به دروغ ادعا کند که این ملت در انتخابات ناعادلانه شرکت کرده یا در برابر آن سکوت نموده است که در این صورت از خواسته و اراده خود کوتاه آمده است و حق خود را در آزادی لغو کرده و به ذلّت و سرسپردگی رضایت داده است.

آیت‌الله عیسی قاسم در پایان این بیانیه گفت: اگر حکومت خیرخواه این وطن با تمامی مردم آن است، نباید از مسیر انتخابات عادلانه جدا شود و به انتخابات دورغین و فریبکارانه روی بیاورد که با رسانه دروغین و تبلیغات گمراه‌کننده انجام می‌گیرد، روی بیاورد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها