تظاهرات‌کنندگان فلسطینی پهپاد صهیونیستی را سرنگون کردند

نمازگزاران فلسطینی در جنوب نابلس در راهپیمایی هفتگی ضد شهرک ‌ازی کرانه باختری، پهپاد صهیونیستی شلیک‌کننده گاز اشک‌آور را سرنگون و لگدمال کردند.
کد خبر: ۴۸۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ - 01October 2021

تظاهرات کنندگان فلسطینی پهپاد صهیونیستی را سرنگون کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اهالی منطقه «جبل صبیح» در جنوب نابلس امروز هم طبق روال جمعه‌های هر هفته در اعتراض به شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در این منطقه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

به گزارش المیادین، یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی که به روی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی بمب‌های گازی شلیک می‌کرد، سقوط کرد که تظاهرات کنندگان خشمگین پس از به چنگ آوردن این پهپاد آن را لگد مال کردند.

اهالی روستای بیت دجن در شرق نابلس نیز امروز پس از اقامه نماز در مسجد جامع این شهر در اعتراض به شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در شرق روستا به سمت آنجا راهپیمایی کردند.

نظامیان اشغالگر با حمله به راهپیمایی ضد شهرک‌سازی شهروندان فلسطینی در بیت دجن در شرق نابلس، دستکم پنج نفر از آن‌ها را به ضرب گوله پلاستیکی زخمی کردند.

«احمد جبریل» رئیس اورژانس هلال احمر نابلس گفت که دو نفر از زخمی‌ها به دلیل شدت جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

اهالی روستای بیت دجن امروز پس از اقامه نماز در مسجد جامع این شهر در اعتراض به شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در شرق روستا به سمت آنجا راهپیمایی کردند.

در بیت المقدس نیز امروز با وجود تدابیر امنیتی شدید رژیم اشغالگر ۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه امروز را در صحن‌های مسجد الاقصی برگزار کردند.

سازمان اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که با وجود محدودیت‌های شدید رژیم اشغالگر و ممانعت آن از ورود صد‌ها شهروند فلسطینی کرانه باختری به قدس برای اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی ۵۰ هزار نفر خود را به مسجد رساندند.

نظامیان اشغالگر همچنین امروز با حمله به شهر الخلیل با جوانان آنجا درگیر شدند و به سمت آن‌ها بمب‌های صوتی شلیک کردند.

خیمه اعلام همبستگی با مقداد القواسمه اسیر ۲۴ ساله فلسطینی در میدان ابن رشد مرکز الخلیل، امروز شاهد برپایی نماز جمعه شهروندان این شهر بود که پس از نماز با برپایی تجمع خواهان آزادی فوری این اسیر و همه اسرای فلسطینی شدند.

القواسمیه که از ۷۲ روز پیش در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده و هم اکنون در بیمارستان کابلان در سرزمین‌های اشغالی ۴۸ بستری است پیش از این نیز چندین بار بازداشت شده و چهار سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم اشغالگر سپری کرده بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها