دیدار هیاتی از اتحادیه علمای مقاومت با زیاد النخاله و تاکید بر شکست سازشگران

هیاتی از اتحادیه جهانی علمای مقاومت و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با یکدیگر بر شکست روند سازش و فتنه مذهبی در مقابله با جبهه مقاومت تاکید کردند.
کد خبر: ۴۸۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ - 11October 2021

دیدار هیاتی از اتحادیه علمای مقاومت با زیاد النخاله و تاکید بر شکست سازشگرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیاتی از اتحادیه جهانی علمای مقاومت به ریاست شیخ ماهر حمود، رئیس این اتحادیه امروز دوشنبه به دیدار «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین رفت.

به گزارش فلسطین الیوم، بر اساس بیانیه‌ای که پس از این نشست منتشر شده است، النخاله و اعضای هیات اتحادیه علمای مقاومت تاکید کردند که مرحله کنونی پس از نبرد سیف القدس مشابه قبل آن نیست، چرا که صهیونیست‌ها در شوک قدرت مقاومت هستند و رسانه‌های آن‌ها هم روزی نیست که صحبت از ابهام درباره آینده صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و خطر موجودیتی پیش روی این رژیم اشغالگر نداشته باشد.

دبیر کل جهاد اسلامی و هیات مهمان او با اشاره به اهمیت نبرد سیف القدس در ایجاد همکاری حقیقی و عملی میان طرف‌های مقاومت با ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و همچنین فلسطینیان خارج نشین و سایر ملت‌های حامی با آرمان فلسطین گفت: فلسطینی‌ها راهی جز مبارزه تا رسیدن به نتیجه ندارند در غیراین صورت باید خدمتگزاران رژیم صهیونیستی باشند که از آن‌ها به نفع خود سوء استفاده کند.

شرکت‌کنندگان در این نشست گفتند: دامن زدن به درگیری‌های فرقه‌ای هر از گاهی با هدف سرپوش گذاشتن بر خیانت طرف‌های مختلف عربی به آرمان فلسطین است و تاکنون در مقابله با محور مقاومت که مسئولیت آن وحدت بخشیدن به اهداف بزرگ امت است، ناکام بوده و خواهد بود.

در پایان این بیانیه آمده است: سازشگران چیزی جز ناامیدی و شکست نخواهند داشت و آینده متعلق به مقاومت و مردم و محور آن است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار