فرمانده کل سپاه:

شهدا الگو‌هایی جاودانه هستند

سرلشکر سلامی شهدا را الگو‌های همیشه جاوید و الهام‌بخش توصیف کرد و گفت: شهیدان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها هستند.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 03October 2021

امنیت میهن را مدیون شهدا هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدار، از شهدا به‌عنوان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها یاد کرد و اظهار داشت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی از شهدای دوران عزت‌آفرین دفاع مقدس به‌عنوان پیشقراولان الگوسازی ایثار و رشادت نام برد و با تأکید بر استمرار راه نورانی شهدا افزود: امنیت میهن عزیزمان را مدیون ایستادگی و پایمردی شهدای گرانقدری هستیم که نه‌تنها در دوران حیات طیبه خود ایثارگرانه مجاهدت کردند، بلکه با گذشت بیش از چند دهه از شهادت آن‌ها شاهد اثرگذاری و حضور این الگو‌های همیشه جاوید و الهام‌بخش در تمامی شئون زندگی خود هستیم.

در این دیدار که سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه نیز حضور داشتند، فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها