شهید «حجت اله علائى»:

چنان سیلی در گوش منافقان بزنید که دیگر بلند نشوند

شهید حجت‌اله علائی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از دوستانم می‌خواهم که چنان سیلى در گوش منافقان بزنید که دیگر بلند نشوند؛ آرزوى من پیروزی اسلام در تمام جهان است.»
کد خبر: ۴۸۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 03October 2021

چنان سیلی در گوش منافقان بزنید که دیگر بلند نشوند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «حجت‌اله علائی» فرزند «اسماعیل»، یکم فروردین ۱۳۴۰ در اصفهان دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ ششم مهر ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید حجت اله علائى

«بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ فَانْفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمِیعًا

اى اهل ایمان سلاح جنگ برگیرید و آنگاه دسته دسته یا همه به‌یکبار متفق براى جهاد بیرون روید.

انشاءالله همان‌طورى که آرزوى همه ماست این انقلاب را به رهبرى امام عزیز خمینى بت‌شکن به انقلاب حضرت بقیه‌الله اعظم امام مهدى (عج‌الله) پیوند خواهیم زد که انقلاب جهانى اسلامى است.

پدر و مادر عزیزم! اگر یک روزى خبر مرگ مرا به دهکده کوچک حقیر شش جوان که زادگاه من است آوردند، از شما می‌خواهم که براى من اشک نریزید. مادر از شما می‌خواهم که به صورتت خراش نزنی، چون دین مسلمان این گونه عزادارى نمی‌گیرد. دین اسلام براى شهیدش، براى خون فرزند و جوانش جشن می‌گیرد. دین اسلام و مردمان متحد به دین اسلام براى این مرگ جشن می‌گیرند؛ چون دشمن کور می‌شود. دشمن توخالى که هست توخالی‌تر و ضعیف می‌شود. بله مادر فقط جشن بگیر و خوشحال باش؛ چون اگر ما به خاک کف پاى علی‌اصغر حسین هم برسیم افتخار می‌کنم که این نوع افتخار را خداوند تبارک و تعالی نصیبم کرده است.

از دوستانم می‌خواهم که پدرم را یارى کنند و نگذارند که پدرم غصه بخورد. از آن‌ها می‌خواهم که به پدرم تبریک بگویند نه تسلیت و از آن‌ها می‌خواهم که چنان سیلى در گوش منافقان بزنید که دیگر بلند نشوند. آرزوى من پیروزی اسلام بر تمام جهان است.

والسلام

حجت‌اله علائی ۱۳۶۰/۷/۶»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار