مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

کمیته امداد استان مرکزی رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کرد

«مؤمنی» گفت: با تکیه بر مردم و مشارکت‌ خیرین استان مرکزی، رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کرده و همچنین در طرح «اکرام» و رسیدگی به ایتام نیز رتبه دوم را کسب کردیم.
کد خبر: ۴۸۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ - 03October 2021

استان مرکزی رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کردبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «مجید مومنی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در برنامه «پویش همکلاسی مهربان و شور عاطفه‌ها» اظهار داشت: در سطح استان مرکزی ۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و ۷۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از این نهاد انقلابی خدمات دریافت می‌کنند و در میان دانش‌آموزان و دانشجویان نخبگان زیادی وجود دارند که اگر از طرح‌های آن‌ها حمایت شود، قطعاً می‌توانند اقدامات قابل توجهی انجام دهند.

وی با بیان این‌که یکی از رویکرد‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) مردم‌محوری است که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس کلیه امور با مشارکت مردم رقم می‌خورد، افزود: اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی که یکی از سرمایه‌های مهم کشور است، توانسته کمیته امداد را در انجام ماموریت‌ها موفق کند.

مومنی ادامه داد: با تکیه بر مردم و مشارکت خیرین استان مرکزی، رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کرده و همچنین در طرح «اکرام» و رسیدگی به ایتام نیز رتبه دوم را کسب کردیم.

وی بیان داشت: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ بسیجی، کمیته امداد امام خمینی (ره) را در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها یاری می‌کنند و بسیاری از موفقیت‌های کمیته امداد مرهون مجاهدت‌های بسیجیان دلاور و هدایت‌های سپاه است که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: در طی یک سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ عدد تبلت به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و بیش از ۳۵۰ عدد تبلت نیز در آینده با مشارکت سپاه و خیرین توزیع می‌شود.

وی گفت: ۸۷۰ رابط فرهنگی در سطح استان مرکزی در مدارس وجود دارند که در مراکز نیکوکاری ایجادشده، در شناسایی نیازمندان و اقدام برای رفع مشکلات آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

مومنی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ مدرسه، ۱۶ دفتر امداد و ۲۶۱ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر در «جشن عاطفه‌ها» مشارکت داشتند و کلیه افراد و خیرینی که قصد دارند در این جشن خداپسندانه مشارکت داشته باشند، می‌توانند به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار