«پورعبدالله» از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

آزاده و جانباز ۷۰ درصد «پور‌عبدالله» از نجف‌آباد اصفهان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگ تحمیلی و اسارت به برادر و یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۸۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 09October 2021

آزداه سرافراز و جانباز ۷۰ درصد «پورعبدالله» به یاران شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آزاده و جانباز ۷۰ درصد «حاج احمد پور‌عبدالله» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگ تحمیلی و اسارت هم‌زمان با شب شهادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) به برادر و یاران شهیدش پیوست.

جانباز شهید «حاج احمد پور‌عبداله»، ۱۳ آذر سال ۱۳۴۱ در نجف‌آباد اصفهان دیده به جهان گشود و ۲۳ تیرماه ۱۳۶۱ در بیست سالگی در عملیات رمضان مجروح شد و به اسارت رژیم بعث عراق درآمد.

وی تا تاریخ ۶ آبان ۱۳۶۷ در زندان‌های بعث عراق با رشادت و شهامت در مقابل شکنجه‌های بعثیان عراق ایستادگی کرد و آن دوران سخت را گذراند و بر اثر ضرب و شتم‌ها و شکنجه‌های فراوان از ناحیه سر، معده، کلیه و فک به شدت مجروح و این جراحات به جراحات قبل از اسارت آن عزیز افزود.

برادرش شهید «مسعود پور‌عبدالله» نیز ۳۰ شهریور ۱۳۴۵ در نجف‌آباد متولد شد و در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی اشنویه و در عملیات «قادر» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها